Keilahallilla

Tämän vuoden eka  tapaaminen oli sovittu keilahallille. Siellä kävikin ilmi, että suurin osa meidän "Mineistä" oli keilannut jo monta kertaa aikaisemminkin, vaikka yleensä tarkoituksenamme on yrittää tarjota Mineillemme "jotakin uutta".

Minejä oli paikalla 13 plus 7 innokasta sisarusta. Halli oli muutenkin täynnä kilpa- yms. heittäjiä, joten jaoimme etukäteen varatut viisi rataa sulassa sovussa neljän heittäjän kesken.

Muutamia hiukan jännitti "nauraakohan ne minulle", mutta jokainen oli niin innoissaan omista heitoistaan, ettei aikaa jäänyt muiden seurailuille. Paikalla oli sattumoisin myös Tiinan entinen työkaveri Veli, entinen huippuheittäjä ja lahtelaisen keilailuperinteen jatkaja, joka katseli heittäjiämme ammattilaisen silmin "kykyjenetsijänä" ja totesi, että "ties kenestä vielä kuullaan tulevaisuudessa".

Hikisen tunnin päätteeksi Ville vetäisi päivän huipputuloksen 231 pistettä, onnittelut Villelle! Siinä kalpenivat isommatkin heittäjät ja ne, jotka olivat luottaneet tyylipisteisiin.

Keilailun jälkeen marssimme hmmm... nauttimaan ns. terveellisen ja tasapainoisen lounaan naapurin Launeenkadun Mäkkärissä. Jonkin aikaa kestäneiden alkusählinkien jälkeen jokainen sai kuitenkin vihdoin ja viimein ainakin lähes tilaamansa hampurilaisen ja juoman. Se ei onneksi tuntunut haittaavaan.

Ei kun nokka kohti seuraavaa tapaamistamme elokuussa (5.8.) Mukkulan frisbeegolf-radalla, jos sää sen sallii.

Ihanaa kevättä ja kesää teille kaikille mukanaolleille ja lukijoille toivottavat

Tiina+Saija+kaikki taustajoukot

Lahden keilahallilla aprillipäivänä + palmusunnuntaina. Ihanaa, ettei kukaan yrittänytkään aprillata! Virpojatkin olivat käyneet jo aamulla.
Maestron ottein.
Tule hyvä heitto, älä tule huono heitto!
Tytöt välillä vähän rentoutuivatkin omaa vuoroaan odottaessaan.
Kaato tuli, vaikka tuuletus onkin vähän vaisu. Painaakohan eiliset synttärijuhlat keilaajaa?
Siis kuka nyt johtaa?
Täältä hän nyt saapuu, päivän heittomestari Ville! Onnea Ville!
Tässä vielä monitorit vahvistavat ylivoimaisuuden.