Liity jäseneksi

Voit liittyä keliakiayhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomakkeen, joka löytyy osoitteesta https://www.keliakialiitto.fi/kuluttajat/tule-mukaan/liity-jaseneksi/ tai soittamalla Keliakialiittoon puh. 03 2541 300. Sähköpostitse voit liittyä lähettämällä viestin osoitteeseen jasenpalvelut @ keliakialiitto.fi.

Jäsenmaksu on 28 euroa/vuosi (v. 2023) sisältäen mm. Gluteeniton elämä -lehden viisi numeroa/vuosi sekä sähköisen jäsenkirjeen noin kerran kuukaudessa. Jäsenmaksustasi kanavoituu 11 euroa paikallisen yhdistyksen toimintaan. Tule mukaan!

Eri puolilla Suomea toimivat 30 Keliakialiiton jäsenyhdistystä ovat keliakiajärjestön ydin. Jokainen henkilöjäsen kuuluu johonkin keliakiayhdistykseen.

Yhdistysten tavoitteena on edistää keliakiaa ja ihokeliakiaa sekä muiden gluteenitonta ruokavaliota tarvitsevien henkilöiden ja heidän läheistensä hyvinvointia. Keliakiayhdistykset järjestävät eri puolilla Suomea monenlaista toimintaa, johon kannattaa tutustua ja mennä mukaan.

Päijät-Hämeen keliakiayhdistyksessä jäseniä on yli 600. Toki alueellamme on keliaakikkoja tätäkin enemmän.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan yhdistyksesi toimintaan.

Tulemalla mukaan keliakiayhdistykseen et jää keliakiasi kanssa yksin, saat uusinta tietoa keliakiasta, tapaat mukavia ihmisiä, pääset näkemään ja kokemaan monenlaista uutta ja saat halutessasi mahdollisuuden vaikuttaa.

Perhejäsenyys

Alle 18-vuotiaat lapsikeliaakikot voidaan joko liittää samassa taloudessa asuvan varsinaisen jäsenen perhejäseneksi, jolloin ei ole jäsenmaksuvelvoitetta tai lapsi voi olla myös itse varsinainen jäsen, joka maksaa jäsenmaksun.

Suosittelemme, että keliaakikkolapset liitettäisiin joko varsinaisiksi tai perhejäseniksi, jotta lapsen tiedot näkyvät jäsenrekisterissämme ja voimme esim. lähettää lapselle postia yhdistyksen tai liiton järjestämästä lastentoiminnasta ym.