Pidetään huolta jäsenistöstä

Tule mukaan Pidetään huolta jäsenistä- koulutukseen kuulemaan ja vaihtamaan ajatuksia siitä, miten yhdistys voi palvella jäseniään parhaalla mahdollisella tavalla.

Mukaan ovat tervetulleita kaikki jäsenyysasioista kiinnostuneet yhdistyksen jäsenet ja vapaaehtoiset. Tämä koulutus on suunnaattu Päijät-Hämeen ja Hämeen keliakiayhdistysten jäsenille.

Koulutus on maksuton ja sisältää lounaan Walimon Casselin herkullisesta ja monipuolisesta seisovasta pöydästä ja päiväkahvit. Matka- ym. kuluista vastaa jokainen itse.

Ilmoittaudu koulutukseen

Linkki ilmoittautumiseen  yllä. Ilmoittauduthan 11.3.2023 mennessä.

Peruutusehdot: Ilmoittautuminen on tarjoilun vuoksi sitova. Peruuttamatta jätetystä paikasta tai alle viikon sisällä tapahtuvista peruutuksista perimme ilmoittautuneelta 15 e. Peruutukset tulee tehdä osoitteeseen vapaaehtoistoiminta@keliakialiitto.fi tai puhelimitse 050  3830720.

Kouluttajana toimii Keliakiliiton vapaaehtoistoiminnan asiantuntija  Tanja Laatikainen.